.
Holaa :D.
Mira, esque yo tinc 12 anys y bueno.. estic obsessionada amb la meva figura, que si quan emb vingui la regla em fere prima o grossa.. Y no tinc res que m'agrdi del meu cos... Y tinc por de que em faixi anorexica.
InterPersonal

Hola! el primer que has de fer és no obsessionar-te, si ja sé què és molt fàcil dir-ho i molt difícil fer-ho, però mira quan més hi pensis i hi donis voltes pitjor. Mira de fixar-te en les coses del teu cos que si que t'agraden i potencia-les intentant amagar les que no t'agraden tant. No siguis tan crítica amb tu mateixa, ningú, absolutament ningú, és perfecte al 100% i si no mira al teu voltant i fixa't que no tothom que t'envolta té un cos ideal. Fixa't en les noies a qui admires o que t'agraden, segur que també tenen coses a ocultar però saben acceptar el seu cos i no avergonyir-se'n. L'anorexia no és una malaltia que s'agafi tan fàcilment, no et preocupis. I el que has de tenir molt clar és que per més que t'aprimis, si no t'estimes a tu mateixa, no et sentiràs bé, ni tan sols estant prima. Intenta fer una vida sana, menja variat i fes algun esport, això t'ajudarà a sentir-te bé amb tu mateixa.
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat