Siusplau contesta es la meva 3era consultaa
Hola, tinc 13 anys i lo que em passa es que un dia vaig anar al metge i pessava 45kg i la meva altura es de 1,62 i em van dia que pesava molt poc, i al cap d'una semana vaig pesar i pesava 40kg. Vaig pensar que si no esmorzava maprimaria i no veia gaires resultats, i vaig treure abe el sopar, fins que un dia em vaig pesar i pesava molt poc (37kg) el meu novio em va deixar i vaig lesionarme, i men arrepenteixo molt i ara peso super poc pero intento menjar, pero quan menjo em sento malament toti ke les meves amigues em diuen que no sigui tonta, pero em sento igualment grassa
Sara Bujalance

Hola fresitaa! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que expliques es nota que ho estàs passant molt malament. De fet, per tot el que expliques sembla que pots estar patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són malalties greus que ho fan passar molt malament a al persona, són un autèntic infern, però tot i ser greus es poden curar si la persona demana ajuda. El que has de fer per solucionar aquest patiment és parlar amb els teus pares i anar al metge. Sé que costa parlar amb els pares, però tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, tal i com t'agradaria fer a tu si ells tinguessin un problema. Com abans hi parlis, molt millor. Molts ànims i molts petons!! (També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09).