Amiga amb novio:)
Hoola:) El que us vull consultar es que:
A la meva millor amiga li molava un nen i a aquest nen li molava ella. Li havia demanat per sortir molts cops però ella li deia que no molt carinyosament, perquè l'estimava però mai havia tingut novio i li feia com por. Bueno, total, que ara li ha dit que sii (ahiiir). M'ha demanat ajuda perquè no sap com dir-li a la seva mare, i com jotampoc he tingut mai novio no se pas que dir-li. Com li podria dir ella?:)
Una altra cosa:
Aquest noi fuma (maria, porros, de tot! També beu molt quan va de festa). Ni ami ni a ella ens agrada fer aquestes coses, odiem fumar i això (tampoc ho hem provat mai, però tenim clar que no ho farem) però ara em fa por que aquest noi la faci fumar o prendre droga... EM FA MOLTA POR! Ella és responsable i molt bona nena i se que mai ho faria, però si aquest noi l'obliga o li diu que es genial i tal, que? No puc permetre que passi! Crec que hi ha possibilitats (MOLT poques) de que ella hofaci perquè com he diit és responsable i tal, però és una mica inocent i no vui que aquest nen li faci això! Que puc fer?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot potser no cal explicar-ho als pares si encara han de veure si la relació funciona. Primer cal veure com s'ho agafa el noi i com s'ho agafa ella i si encaixen!
Llavors, sobre el fumar i beure és molt important que si la teva amiga i tu no voleu fer-ho, no ho feu! S'ha de contestar: moltes gràcies però no vull fumar ni beure!
Queda clar qeu cadascú és lliure d'arribar i fer fins on creu que li sentarà bé i vol!! Res de fer per els altres! SI els altres ens rebutgen eprquè no fumem o bebem o perquè no fem coses que ells volen, no val la pena comaprtir estona amb ells! El respecte és el primer de tot! I si no ens respecten serà que no som tan importants per ells. Per tant, millor dir adéu i buscar a gent qeu ens acceptin!
Eli Aulet www.interpersonal.cat