Autoestima baixa
Hola! Porto molts dies molt deprimida, on sento que he entrat amb una mena de pou negre i fondo i que no puc sortir. Tot em senta malament, sento que la gent del meu voltant no m'entén i fins i tot he pensat en el suïcidi. Algun consell de com podria millorar el meu pessimisme respecte a tota la meua vida?
InterPersonal

Hola ireneta! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc el qeu expliquis i el qeu sents amb les teves apraules...
Tots passem a vegades setamnes més negres. La vida no semrpe va com esperem i a vegades ens dóna dies o noticies que no ens satisfan massa.
D'altra banda, això no vol dir que tot estigui perdut! Per res!! sempre hi ha excepcions positives.
Jo et suggereixo que agafis un paper i un llapis i facis un pastis amb els diferents àrees de la vida: estudis, amics, relacions en general, hobbies, temps per tu mateixa, familia...etc Escriu totes les àrees importants de la teva vida. Avalúa com estan del 0 al 10 i pensa la mínima cosa que pots fer en cada àrea per estar una mica més satisfeta!
Veuràs que com més t'ocupis de fer coses per sentir-te tranquil.la, arribarà els dies feliços i et sentiras millor amb tu mateixa
Eli Aulet www.interpersonal.cat