enamorada de la meva bff
Hola, tinc un problema recent-ment jo i la meva befa ens em fet moltíssim i després de que ens fiquéssim dits mútuament ella va dir que ho oblidem i ha començar a sortir amb un noi, però jo m'he donat compte de que estic enamorada de ella, m'agrada, em fa riure, es guapa, i a més m'entén molt bé... Estic molt depressiva i confosa... Que he de fer?
InterPersonal

Hola lisa28! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis trista...i confosa...Aquestes situacions ens poden fer sentir aquests sentiments.
Et recomano que et prenguis uns dies de descans i serenitat i de no voler fer masses coses. Uns dies per tu, encara que sentis una mica de tristesa, t'anirà bé...
Ella sembla que ara ha deixat molt clar el que vol. Li pots dir que tu no hi estàs d'acord, però també has de respectar la seva decisió. És dur! Però hem d'aprendre a que a vegades les relacions tenen aquests punts més amargs i hem d'aprendre de l'experiència i tirar endavant.
Cuida't i deixa passar uns dies ! Et sentiràs millor!
Eli Aulet www.interpersonal.cat