Tinc un lio
Hola, tinc dos problemes, el primer es que m'agrada un noi, es diu LLuis pero jo li dic "BACON" ell no m'estima, bueno no ho se, l'altra cosa es que estic sortint amb un noi, m'agrada pero no tant com el LLuis,la meva amiga el vol coneixer pero ell no viu a Barcelona.
I segon problema, li vaig enviar a la meva amiga fotos d'un nen i li vaig dir que realment sortia amb ell i es a ell a qui vol coneixer pero ell viu a Alemania i tot aixó de que surto amb ell es una mentida, es un actor que ella no cneix i les fotos son de Google imagenes. Jo no se que fer tinc que tallar amb el meu novio i esperar, o li tinc que dir a la meva amiga que era mentira (NO!!). No li vull dir perque mentres li explicava jo m'he anat fent una fantasia . ESTIC FETA UN LIO.
InterPersonal

Hola supergirl!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Caldrà que posis els punts sobre les i abans no s'emboliqui més la troca. Diga's a la tev amiga com et senties epr dir la mentida. li pots dir qeu et feia molta il.lusió que passés alguna cosa així a la teva vida i al final et va sortir la mentida. però diga-li qeu ara te n'has adonat de que estàs super liada i que no et senta gaire bé haver dit la mentida!
Tu decideixes! Jo només dir-te que ser sensat funciona i fa que estiguem tranquils i les nostres amistats i relacions funcionin. Serveix per els teves dues preguntes.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat