Pf.. Què faig?
Pf.. estic molt insegura en tot.. Fins fa uns quants mesos vaig estar amb un noi set mesos i mig, despres de deixar-ho, vam tornar a intentar-ho però no va funcionar... així dos cops més..
No se si faria bé en tornar amb ell.. ja que ho vam deixar perquè es va liar amb altres ties.. però esque el trobo tant a faltar!! Què faig? AJUDA SIUSPLAU!
InterPersonal

hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Jo no puc dir-te si has de tornar amb ell o no, però si que et puc dir coses que has de tenir en compte:
- En tota ruptura, hi ha un moment en què trobes a faltar l'altra persona. Són moment molt dolorosos i estaries disposat a acceptar qualsevol cosa per no sentir aquest patiment. Sol ser el moment en què supliquem una segona oportunitat i estem disposats a canviar-ho tot de nosaltres. Tot i que és dolorós, només dura un temps. Creus que et pot haver passat això?
- A vegades quedem encallats en voler fer funcionar una relació que en aquest moment (pels motius que sigui) no funciona. Llavors sempre és millor donar-se un temps (llarg) per tal que les dues persones creixin i, si es tornin a trobar, no cometin els mateixos errors.
- Finalment, has de decidir tu on poses la teva dignitat. Tu et coneixes suficientment per saber si estàs disposada a perdonar que ell s'emboliqués amb altres noies. En cas que torneu a intentar-ho, haureu de parlar d'això.
Rumia bé què sents, què necessites i què t'agradaria. Pren-te el teu temps per reflexionar-hi. T'ajudarà!
Una abraçada
www.consultajove.cat