Soc sal i sucre! No ho entenc!
Quan no conec a algú i a mes no m'ho presenta ningú i ens parlen cara a cara pero primer cop, em dona molta vergonya, MOLTA, i semblo una marginada social... A més dic coses sense sentit o que no fan gracia. En cambi, quan pasa una estona semblo una boja. No se si sóc tímida o massa extrovertida. Si algún noi lliga amb mi no puc parar de tremolar i suar i tinc masa problemas d'autoestima, crec que tothom que em conegui de Whatsapp es decepcionarà quan em conegui de veritat...no se que fer ni com controlar-me... 😢
InterPersonal

Hola Liveandlove,
Quin nick tan bonic!
Les persones no som únicament d'una manera, a vegades ens comportem diferent en funció de la persona amb qui estem, o del lloc, o fins i tot de la coneixença prèvia. Per sort, tenim molts matisos diferents i tu també! Així que no entenc per què vols eliminar una part de la teva personalitat?
Segurament la timidesa et pot servir per "protegir-te" una mica quan coneixes una persona, així la pots observar i veure com és. I quan la coneixes una mica més, deixes anar tota aquesta espontaneïtat que descrius!
Aprofita aquests dos trets característics de la teva personalitat. En algun moment pots avisar i dir: "ara sóc una mica tímida, però quan agafo confiança..." i així ja saben que en algun moment pot sortir aquesta part! Tu et quedaràs tranquil·la i ells no se sorprendran tant.
Però creu-me, quan una persona que sembla molt tímida en un principi, es deixa anar, la majoria de gent està encantat!
Una abraçada!
www.consultajove.cat