ESTIC UNA MICA PERDUDA... """"
Hola!
Porto ja com uns dos anys colada per un noi, el qual jo crec que és més que atracció, crec que he arribat al punt d'enamorar-me, però no hi estic del tot segura ja que sóc una inexperta en aquest tema.
La gent que ens veu parlar, diuen que fem molt bona parella i que som l'un per l'altre, i m'ho repeteixen això casi cada dia, també em diuen (amigues meves) que tenim molta química, i jo cada vegada em poso vermella ja que no se dissimular ni davant d'ell que estic enamorada d'ell. EL fet és que se'm nota massa que m'agrada, i crec que passa també a la inversa ja que ell em tracta diferent a les altres (em fa bromes per poder parlar amb mi, és amable i no es fica amb mi...) I fins i tot quan em trobo a sa mare em saluda encara que només ens coneixem de vista!
Jo crec que ens agradem mútuament (almenys jo), però no se si llençar-me ja que sóc una mica tímida i crec que no estic preparada mentalment (ja que sóc una persona insegura amb mi mateixa), però no paro d'imaginar-me com seria estar amb ell i deixar d'intentar dissimular que m'agrada ja que és un sentiment massa gran per estar guardat a dins, crec que hauria de ser llibertat, però no em veig capaç!
AGRAIRIA DE TOT COR LA VOSTRA AJUDA JA QUE ESTIC MOLT PERDUDA, GRÀCIES :)
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Doncs jo tinc la sensació que no estàs gens perduda. Ets molt conscient dels teus propis sentiments, també intueixes què pot estar sentint ell i tens molt clar cap on t'agradaria que evolucionés.
Per tant, intueixo que et sents perduda perquè potser és de les primeres vegades que et sents així. És normal tenir dubtes i tenir una mica de por en aquesta situació. Si sents que encara no estàs preparada, dóna't el teu temps, no hi ha pressa. Continua fent bromes amb ell, parlant-hi.... i ja notaràs quan sigui el moment.
Disfruta d'aquestes estones i d'aquesta incertesa, que és una part molt bonica i emocionant!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat