TINC MOLTA, MOLTÍSSIMA POR.
Hola, tinc 14 anys, medeixo 1'74 i peso 63kg. Divendres dia 9 es va morir el pare d'un amic i aquell cap de setmana no vaig menjar absolutament res, tret d'una cullerada de sopa que vaig tastar. La meva mare diu que faig mala cara i que hauria de menajr més, que no fagi tonteries amb el menjar que aixo es molt greu.. També, dissabte em vaig liar amb el noi que m'agrada per primer cop i doncs no se si aixo també influeix.. No sé que fer per recuperar la gana. Esque no menjo gaireebé res. :( SIUSPLAU AJUDEU-ME.
Sara Bujalance

Hola! Quan estem tristos o nerviosos és normal perdre o augmentar la gana una mica, però si aquesta pèrdua de gana dura més d'un parell de dies hem d'anar al metge perquè aleshores no és normal i hem de mirar de solucionar-ho, i més tenint en compte que estàs en edat de creixement i el teu cos necessita nutrients per poder créixer bé. A més, pensa que per ajudar al teu amic no cal que deixis de menjar, això no l'ajudarà a ell, el que l'ajudarà és que li facis costat i li mostris el teu suport en aquests moments tan durs després de la mort del seu pares. Tot i no tenir gana fes un esforç per menjar i si la gana no torna, ves al metge. Molts petons!!