Estic gorda
Hola, em dic laia i penso que estic gorda. Vaig a 3r d'ESO i m'afecten mool els comentariis k em faan perque em califiquen com un animal "jabali". Tot i que alguns dels meus companys diuen k estic gorda. Tinc 14 anys, peso 63k, sóc asmàtica (sense anhalador) i abans feia futbol, Medeixo 1'62 i la talla de pit es 100. Nose que fer, em vull aprimar pero em costa. Ajudam! GRACIES!!!
Sara Bujalance

Hola Laia! El teu pes ja està bé com està, així que t'amoinis pel pes. Recorda que la millor manera de mantenir un bon pes i una bona salut és menjar equilibrat (com diu la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Però el més important és que no facis ni cas dels comentaris que fan aquests companys tan antipàtics. Aquesta gent que es fica amb els altres ho acostuma a fer perquè tenen baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin baixa auotestima. Així que no permetis que les inseguretats d'un altre et perjudiquin a tu. Ignora'ls i s'avorriran de dir-te coses si veuen que no t'afecten. I, molt important, si ho fan de manera habitual parla amb amics i professors per a que t'ajudin a aturar-ho, ja que els insults són una forma de bullying i no es pot permetre de cap de les maneres. Molts petons!!