el meu ex!!!!!
Bon dia,la meva consultaés perqué ja no sé que fer per oblidar el meu ex fa tres messos que ho hem deixat i ja he intentat no pensar en ell,ni mirar les seves xarxes socials cada moment ni res poerò el segueixo tenint en ment. El cas ésw que vam quedar com amics i al gimnàs coiincidim i parlem bastant hi a vegades per waths també.
No sé si el millor es dir-li que segueixo pensant amb ell o que fer....
Necessito ajudaaa
Moltes gràciesss!!!!
InterPersonal

Hola bonica,
És dur aquest moment que estàs passant. Oblidar una persona no és fàcil i encara menys si la veus constantment i encara hi mantens contacte. Al contrari del què es creu, sempre és millor que us doneu un temps abans de tornar-vos a veure. No és fàcil passar de ser parella a ser amics i sovint un dels dos ho passa més malament.
Jo no puc dir-te què has de fer, però si vols oblidar-lo, hauries de deixar de veure'l, o com a mínim de parlar amb ell. Sé que és difícil el que et demano, però mentre hi vagis tenint contacte, continues alimentant aquest dolor.
Si decideixes dir-li el que sents, hauràs d'assumir els riscos que comporti. No sabem com reaccionarà ell, per tant, si ho fas, que sigui perquè tu ho necessites, no per provocar-li alguna reacció a ell.
Espero haver-te ajudat una mica
Laia Sala
www.interpersonal.cat