Problema amb una amiga
Hola, tinc un problema amb una amiga. Ella ara s'ha obsesionat amb que està grassa i que ha d'aprimar i la veritat es que estic preocupada per ella. Tinc por de que arribi a tornar-se bulimica o anorexica. Es passa el dia mirant receptes de menjar amb poques calories.
InterPersonal

Hola bonica,
Entenc que estiguis preocupada per aquesta amiga. El que et demanaré és que estiguis alerta i la vigilis. Si veus que empitjora, que redueix la quanitat que menja, que se salta algun àpat (ni que sigui un esmorzar), que llença el menjar... ho hauràs de dir als seus pares o al vostre tutor. Tu sola no et pots fer càrrec d'aquesta situació.
Escolta-la i estigues al seu costat, però també proposa-li de fer activitats divertides. Busqueu estones per passar-ho bé juntes i també amb altres amics. Sortiu al cine, feu un concurs de karaoke, aneu a algun parc d'atraccions.... i sobretot busqueu moments per riure i disfrutar on el menjar no sigui el més important.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat