estic molt gorda????????
hola!!!! tinc 13 anys jo peso 44 i medeixo 1'54( mes o menys) i les meves amigues diuen que estic molt prima, pero jo no mu veig, em veig super gorda, he anat al metge i m'han dit que estava be.
Sara Bujalance

Hola! Fes cas del metge i de les teves amigues perquè amb el pes que tens estàs prima! NO has d'aprimar res! Si aprimessis podries tenir problemes MOLT seriosos de salut. Per assegurar-te un bon pes, com el que tens, i una bona salut és important menjar equilibrat, variat, suficient (sense quedar-te amb gana), i fer esport habitualment. I sobretot és molt important que et valoris de forma positiva, ja que la clau per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos no és tenir un pes o un altre, sinó que la clau està en valorar-nos positivament, acceptar-nos tal i com som, donar-nos permís per tenir defectes i equivocar-nos (com tothom), i rodejar-nos de gent que ens faci sentir bé. Tot això és el que realment fa que ens trobem bé. Molts petons!!