Algo mes que AMISTAT?? (URGENT)
Desde que vaig començar en un cole nou fa tres anys, vaig començar a anar amb el meu grup damics actual.. Resulta que des del principi un dels nois del grup em cridava l'atencio, m'atreia... i totes les amigues em deien que era evident que ell estaba per mi...
Jo sempre he notat que quan estavem junts amb altra gent, era una mica incomode... com si estigues nervios per estar a prop meu...
La semana que ve hem quedat els dos a soles, i crec que es la meva oportunitat per aclarar les coses!! Si mes no, ell es bastant timid amb aquest aspecte i tinc por de que no faci el primer pas i em quedi sense saber si li agrado... pero per altra banda a mi em fa por que si el faig jo em digui que no i les coses es compliquin entre nosaltres i dins del grup d'amics... a mes, si el fes jo, no sabría com treure el tema o declarar-me o esbrinar si jo li agrado :(
NECESITO AJUDAAAAA!!! Com puc saber si jo li agrado? com faig el primer pas? que faig si em diu que no?
InterPersonal

Hola overflier,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Em sap greu però no et podré ajudar gaire, perquè els dubtes que tens són els que té tothom quan hi ha una persona que li agrada.
Per saber si li agrades a algú, pots estar pendent de tots els comportaments que fa, si es posa nerviós, si et mira, si et somriu.... però no n'estaràs segura fins que la persona t'ho digui, perquè només ella ho pot saber.
Per fer el primer pas.... doncs hauràs de veure el moment, aneu parlant i si et ve de gust, porta el tema cap a l'amor, la parella o que et sents molt còmode amb ell. Li pots dir com et fa sentir, que t'agrada estar a prop seu i que t'agradaria conèixer-lo més, per exemple.
Si et diu que no... doncs hauràs d'acceptar-ho. És un dels riscos que s'han d'assumir si vols declarar-te a algú. Però no ho podràs saber fins que t'arrisquis.
Espero haver-te ajudat una miqueta. Una abraçada!
www.consultajove.cat