no si si estic malalta
Hola, soc una noia de 17 anys, fa aproximadament 5 mesos que crec que tinc simptomes de bulímia... no ho he comentat a ningú, perque em va vergonya... sempre tinc moltes ganes de menjar, sobretot coses dolces, pero despres quan ja mho he menjat penso que faig? perque menjo tan? em posare com una vaca,... i coses aixi, llavors dic que no tinc gana o que no em ve de gust si m'ofereixen alguna cosa... també he decidit estar tot el dia fent esport per no engreixar-mhe i coses per l'estil... crec que ho hauria de comentar als meus pares pero em fa por i molta vergonya, no perque no confii amb ells, sinò perquehe fet coses q son peculiars en aqesta malaltia.. que farieu?..
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc com et deus sentir i sé que costa parlar d'això que t'està passant, però de debò que no hi ha motius per sentir-te avergonyida o per tenir por. Tu no tens la culpa del que t'està passant (i el que t'està passant a tu li pot passar a qualsevol persona), i demanar ajuda als teus pares és el millor que pots fer. Ells agrairan que hagis confiat en ells, i segur que s'esforçaran per entendre't i ajudar-te, tal i com ho faries tu si ells tinguessin un problema. Com abans hi parlis molt millor, abans podràs rebre l'ajuda que necessites. Podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar o si necessiteu rebre orientació. Molts petons!!