relacio
Hola, daqui 5 dies faig 13 mesos amb el meu novi, pero em fa por, perque nose si l'hauria de deixar, és molt passat i s'ho pren massa enserio, però m'estima molt,, i ho he intentat deixar 2-4 cops però em fa molta pena deixar-lo, perq mestima. Crec q mestima mes del que jo a ell. Ell sempre vol estar amb mi, em fa regals, sorpreses, i avegades em molesta, perque es pensa que nomes viu per mi.. ja se que la resposta sera que jo no et puc dir que el deixis i aqestes coses... pero necessito alguna opinio dalgu q tingui experiencia, algu que no conegui cap de les dos persones.
InterPersonal

Hola Pili,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És veritat que jo no et puc dir què has de fer, però sí que et puc donar algunes preguntes que hauries de respondre:
- Què sents tu per ell?
- Quines coses t'agradarien en una parella? Ell les té?
També et diré que continuar una relació perquè et fa pena pot arribar a fer més mal que una ruptura. En una parella sana cal que totes dues persones hi posin més o menys la mateixa intensitat. Si una d'elles s'entrega totalment i l'altra no... apareixen els problemes i sobretot el malestar. Sé que pot ser difícil tallar la relació, però si un dels dos no n'està convençut, és la manera més fàcil d'evitar més dolor.
Ara pren-te uns dies per prendre una decisió. Pensa-hi, medita-la i quan t'hagis decidit, tira-la endavant!
Una abraçada
www.consultajove.cat