em mola el meu MA (XX)
Hola desde fa un any i mig q em mola el meu millor amic , amb ell nomes feia esport fins aquest any que ha comencat a lescola i jo me anat a la d'on ell va, vaig amb ell a classe ,a lhora del pati , i a l'esport q practiquem . Som molt carinyosos els dos ens abraçam i ens diem per sobrenoms macus . Vam anar els dos de concert amb el seu germà i quan ens va deixar sols per poc passa algú. Durant l'epoca q vam fer trimestrals vama anar a casa seva i també va estar a punt de passar algú però va sonar la alarma perq ens teniem que anar . Ell molts cops diu que perque no surtu amb ell i aixo i clar jo no li contesto perque em quedu amb xoc pero per la nit m'obra dient que era broma...
Inose que fer jo ja amb ell , siusplau ajudeume :)
InterPersonal

Hola Xester,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure!
Quina història d'amistat més bonica! Hi ha moltes parelles que han nascut a partir d'una amistat! És molt important sentir que la teva parella et comprèn i que li pots explicar tot. L'amistat és un dels pilars d'una relació sana.
Tinc la sensació que tens una mica de por... però és molt natural! Tots tenim una mica de por quan ens agrada una persona! Hauràs de decidir què pot més: si aquesta por o les ganes de provar amb ell una relació?
Ves veient com evoluciona, tonteja una mica, flirteja.... i disfruta d'aquesta incertesa i d'aquest joc!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat