No estic bé amb mi
Hola! Primer de tot m'agradaria que si algun dia publiquessis aquest comentari que no surtis el meu nom. El cas es que no em sento bé amb mi mateixa, tinc una autoestima molt baixa... quan em miro al mirall veig amb una noia insegura de ella mateixa, quan em miro no m'agrado. De cops quan em miro al costat de algu sento que no soc ningú, em sento petita i insignificant. E intentat perdre alguns quilos però tot i això no em sento bé, no sol en el tema que em sento grassa sinó en el amor i la meva infantesa. Vaig tenir una infantesa dura, em feien bulling i no ho puc oblidar, en l'amor m'han desabut molt i me tornat molt freda. Solament em limito a plorar, no tinc fe en mi mateixa. Trobo a faltar la persona que era abans, estar insegura no em deixa avançar. T'escric aquest text perquè necessitava escriure'l a algú, em sento molt sola.. no sé que fer.. gràcies per dedicar uns minuts a observar. PETONS!
Elena Crespi

Alba, el teu nom sortirà inevitablement... però com que hi ha més d'una Alba que ens esciur, continues essent anònima. Primer de tot encoratjar-te a seguir endavant, si has estat tan valenta com per sortir duna situació de bulling, això vol dir que pots ensortir-te de moltes situacions! Si no et sents bé amb tu mateixa, moltes vegades, pot ser que sigui perquè les noies tendim a mirar-nos de manera negativa... et convido a que comencis a buscar aquelles coses que sí que t'agraden de tu... segur que n'hi ha moltes. O demana-li a algú de casa que et digui quines coses tens que siguin positives. Si igualment vols aprimar-te, et recomano que et posis en mans d'una dietista per poder-ho fer ben fet i no jugar amb la teva salut.
ETs molt valenta, t'animo a seguir lluitant!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat