Millor amiga
Hola, tinc un problema amb la meva millor amiga, s'en va de l'institut i del poble, perquè la seva mare la maltracta i no li dóna de menjar, nosaltres(les meves amigues i jo) li donem el menjar i també els professors, s'anirà a un centre de girona i no vull que se'n vagi d'aquí una o dos setmanes em pensat en fer-li una festa, però igualment estic molt trista que faig?i per ajudar-la?
InterPersonal

Hola Michelin,
Doncs crec que preparant-li una festa la faràs sentir molt estimada! És molt bonic que vulguis fer-li aquest regal!
És natural que estiguis trista en aquesta situació, no és agradable saber que et separaràs (almenys físicament) d'una persona important com pot ser una amiga. La trobaràs a faltar i hi haurà dies que potser estaràs més melancòlica. Podries fer-li un regal de comiat: un mural amb fotos, una carta, la història de la vostra amistat, un llibre de records.... Segur que l'hi encanta!
A més, també podeu parlar de com serà la vostra relació a partir d'ara. Com ho podreu fer per mantenir l'amistat? Us podeu enviar mails, escriure whatsapp, enviar-vos fotos... És molt fàcil estar connectat! No ho desaprofiteu ;)
Molts ànims bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat