quant trigueu a respondre?
Hola, fa un temps vaig fer una consulta, però encara no ha sortit. aproximadament quant trigueu a respondre?
Per si decas us la torno ha fer
tinc unes quantes preguntes:
1 mesuro 1.58 i peso 46.5 esta bé? o peso massa? o massa poc?
2. és normal que quan em ve la regla em senti tipa de seguida quan menjo?
3. és possible que quan vaig al met0ge pesi més entre 2 i3 kg més que a casa? esque l'últim cop que vaig anar al metge i em van pesar pesava 3kg més que una setmana abans quan em vaig pesar al gimnàs quan sortia de natació. ho he comentat amb algunes amigues meves i man dit que a elles també els hi passa quan van al metge pesen bastant més que si es pesen a qualsevol altre lloc.
Moltes gracies sisplau contesteu ràpid (perdo per les faltes)tinc 14 anys però d'aquí molt poc en faré 15
Sara Bujalance

Hola! Vaig per punts:
1. És un pes una mica baix, però si menges de tot, equilibrat, suficient (sense quedar-te amb gana), repartit en 5 àpats ( 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i et trobes bé no passa res.
2.Sí, és possible que els dies de la regla notis mal de panxa, sentis menys gana i t'atipis abans, això és normal, però no pe això has de menjar menys. Recorda que tot i tenir la regla és important que t'alimentis bé (sense forçar, però menjant bé).
3. Sí, és possible que la bàscula del metge funcioni diferent que la que tens a casa. De fet, cada bàscula varia una mica, si et pugessis a 10 bàscules, segurament veuries una diferència d'entre 2-3 quilos entre totes.
En funció de la quantitat de preguntes que van entrant podem trigar una mica més o menys, però sempre contestem.
Molts petons!!