Estimar doble..
Resulta que estic amb un xicot i ens ha costat molt pero estem enamorats o aixo sembla.
Pero ara jo sento atraccio per un noi amb el que abans vaig estar a punt de liarme
Estimo molt al meu novio pero m atrau aquell altre i no se que fer, ja que com mes prohibit mes ganes tinc pero no perdre un diamant per coleccionar pedres... que puc fer?
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La teva situació és una mica complicada. És cert el que dius, que quan ens prohibeixen alguna cosa, encara tenim més ganes d'aconseguir-la. Per això et demano que t'ho prenguis amb calma. Ara mateix no has de decidir res. Dóna't uns dies per anar veient cap on evolucionen els teus sentiments.
Pensa amb qui dels dos et sents més còmode, què sents per cadascú (intenta posar-hi paraules, t'ajudarà): atracció, afecte, estima, curiositat, morbo, amistat,...?
I llavors potser tindràs més informació que t'ajudi a decidir què vols fer.
Recorda que no hi ha cap decisió que sigui la correcta, només has de fer el que sentis. No facis res per pena, per culpa o per fer contents als altres. Pensa en tu i en el que necessites.
Una abraçada
www.consultajove.cat