GERMANASTRE. 23 26
Hola, soc una noia de 14 anys. Vaig tenir una relació amb el meu germanastre dos anys mes gran que jo. Era secret, almenys de cara las nostres pares. Era tot molt bonic, con a les pelis. Esperavem a que tothom Dormís i ell venia al meu llit, o jo al seu i ens passavem hores i hores parlant, liantnos i dmes coses de novios. Ens trucavem quan no estavem junta i parlavem molt pel wats, ja que ell es de manresa i jo de BCN. Lo nostre va acabar pel juny i a principis de juliol ell ja tenia novia, i encara segueix amb ella pero quan ens veiem, sobretot quan estem sols em dona moltisimes iljsions i fins i tot ens hem liat. A vegades crec que m'utilitza pqe sap que segueixo enamorada d'ell pero normalment es molt maco amb mi i em cuida, con un germà, novio i millor amic. Estic molt colada per ell i no se com fer-ho. No se si el millor es tornarlo a enamorar o oblidarme d' ell. AJUDA ADOLESCENTS!!! ES URGENT NO AGUANTO MES.
Pd. Que consti que jo estic molt be sola i m'estimo i em valoro a mi mateixa pero amb l' amor no es pot fer res.
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
M'alegro molt que em diguis que t'estimes a tu mateixa i que estàs molt bé sola! És una part molt important per la pròpia felicitat!
A veure, anem a analitzar la teva situació. En primer lloc, no podem oblidar que és el teu germanastre i per tant, que la vostra relació podria comportar algun tipus de conflicte dins la família. Segurament per això ho heu mantingut en secret i és molt probable que tots dos tinguéssiu present que aquesta història no tenia un futur massa fàcil si haguéssiu continuat junts... Entenc que per vosaltres no sigui rellevant, però sí que ho podria arribar a ser a nivell familiar.
Per altra banda, em dius que la vostra relació es va acabar al juny i que ell ara té nòvia... Jo et demano que pensis com et fa sentir realment? Em dius que algunes vegades et sents utilitzada, oi? Una parella no ens hauria de fer sentir així MAI, una parella ha de ser una persona amb qui poguem compartir confidències i ens sentim lliures de mostrar el nostre amor en públic. Quan algú ens demana que ho mantinguem en secret.... no és gaire bona senyal.
Finalment et diré que (per sort!) no podem obligar a ningú que s'enamori de nosaltres. Això simplement passa i no ho podem ni forçar ni tampoc evitar. Així que... hauràs de decidir si vols continuar amb aquesta història sentint-te així, o si prefereixen començar a passar pàgina (per molt dolorós que sigui) i començar a oblidar-lo. Està a les teves mans!
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat