embolic
Veuràs... Fa un any em vaig enamorara d' un noi. Li vaig dir i va resultar k jo a ell també li agradava, però no volia sortir amb mi.
Vam estar durant tot l any tontejant x whatsapp, perque a tots dos ens donava vergonya parlar en persona.
Després d'un temps ell ja no parlava i a l' estiu em vaig enamorar d'un noi que va resultar ser el seu millor amic, i jo no el coneixia.
Pensava que jo ja no li agradava i em vaig liar amb l' amic.
Després d'un temps es va enterar i es va enfadar molt.
Fi alment vam qjedar com amics. Però ell ha feixat de parlar-me i m'ha bloquejat a les xarxes socials.
Se que ho vaig fer malament, però a mi em segueix agradant des del primer dia.
Em sento molt malament després del que va pasar i no se que fer... M' agradaria que em donguesis un solució , si és possible.
Gràcies i perdó per les faltes.
InterPersonal

Bona tarda,
Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc Carlora Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Has provat de parlar amb ell i explicar-li el que sents i com et sents? Si tu no sabies que era el seu millor amic, no has de sentir-te culpable. No ho vas fer per fer-li mal, i pel que dius, va ser ell el que no volia sortir amb tu i el que va deixar de parlar-te. Per tant, ell també té part de responsabilitat de què tu fessis la teva vida a l'estiu.
Una cosa que podries fer és pregunta-li el motiu pel qual ara et bloqueja. Si t'ho explica i podeu parlar-ho genial! Però si no pots contactar amb ell i no vol parlar amb tu no et quedarà més remei que acceptar la seva decisió i mirar d'oblidar-lo.
Malauradament no et puc donar una solució, ja que això és una cosa que únicament està en les vostres mans.
Molta sort!
www.consultajove.cat