Em sento molt sola.
Hola Helena, mira, JO soc una persona qe no sap estar sola, osigui si, m'encanta estar sola a la meva habitacio i cantar dins della, pero tinc un problema, Les meves GERMANES LA MEVA MARE I LA GENT! estic farta de tot, el dissabte em van insultar per lask dienme que la meva milllor amiga no em mareixia i que era la mes gorda del curs, quan (la veritat no es aixi) jo vaig contestar que vale, si vaig passarho malament peero que ja estava recuperada, i ja tinc autostima suficient. Mira, la meva millor amiga em va fer un text amb aquella la foto de lask del missatge, i me mare i les meves germanes doncs no es que siguin aixi com jo, i yabors em van comensar a dit qe em treies lask i que era una xoni i vueno em van jutjar, llabors vaig pujar devant del cotxe i me mare em va dir, "No, vull que estigui la jana" ( la meva germana), jo de seguida em vaig canviar i m'entraven ganes de plorar. Tot el puto dia estic apunt de plorar per el menjar (tinc sobrepees i em controlen i em jutgen) perque penso que ja no mestima ningu, i tot el dia estic al meu mon i avu m'han posat un parte ( no vegis la que sa muntat a casa) inclus la meva millor amiga i jo ens em disctanciat... crecqe tot aixo m'esta afectant molt. Gracies! Consell sisplau!
InterPersonal

Hola!
no em queda molt clar quina és la teva petició, si que veig que tens moltes queixes: per la teva família, la teva millor amiga, l'ask, el sobrepes,... vaja moltes coses, però per quina comencem? Crec que el primer que has de fer és reflexionar sobre això. Realment tot et va tan malament? Hi ha algun aspecte de la teva vida que si que funciona? Mira de fer una llista amb tot el que si que et va bé i no et fixis tant en el que no. M'explico: si únicament et fixes en les coses negatives et convertiràs tu soleta en la teva pitjor enemiga. Encara que ara no ho vegis i et sembli que és impossible quan prenem una actitud extremadament negativa provoquem al mateix temps que tot es vagi tornant negatiu. Sembla estrany oi? Doncs és així. Intenta mostrar-te més positiva i no ser tan susceptible al que et rodeja, això t'anirà enfortint i alhora provocarà que el teu entorn millori. El primer pas per aconseguir canviar el món és canviar un mateix, o sigui que no perdis més temps planyent-te i comença a somriure a la vida, només així aconseguiràs estar millor. Et prometo que funciona si tens paciència. Cada vegada que el teu cap et dongui una explicació negativa al que està passant, dona-li la volta buscant una interpretació positiva. Al principi et costarà però a poc a poc t'anirà sortint sense pensar-hi. Vinga, segur que tot millorarà!
Marina Marull www.interpersonal.cat