Sisplau ajuda, bulling
Hola, soc una noia que a primer d'eso va anar a un institut on coneixia a algunes persones que considerava amics,pero desprès de dos anys m e adonat de que realment em feien bulling, i lo pitjor es que ells ni tan sols sabien que em feien tant mal, ara, pero estic be pero aquells van ser els dos anys mes horrorosos de la meva vida, pero ara stic en un altra institut i tot em va bé, pero necesito ajuda perque per desgràcia aquests dos anys m'han marcat molt i ara sóc una persona molt vulnerable i quan algu en aquesta escola nova e fa alguna broma d'amic, em diuen qualsevol tonteria encara que sigui en conya m afecta, quan sento qualsevol cosa relacionada amb el bulling em poso a plorar o per exemple soc molt insegura i quan haig d'exposar treballs començo a tremolar per por que es riguin o fins i tot no m'atrebeixo a donar la meva opinió per por de rebuig. Se que en aquesta nova escola la gent no es aixi i mai es riurien ni em farien ulling però per culpa de l altra escola tinc por que em torni a pasar que puc fer??
Gràcies :)
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta i per explicar-nos aquesta vivència en la qual segur que molta gent se sent identificada.
Entenc que et puguis sentir així després de la situació que vas viure. És normal que després d'una situació com la que tu expliques ens puguem sentir més vulnerables a segons quins entorns.
Has parlat amb algun adult (pares o professors) de com et sents? Moltes vegades el millor en aquests casos és compartir els nostres sentiments i les nostres pors amb algú qui pugui ajudar-nos. Si sents que aquesta situació continua així pots buscar algun professional que et pugui donar un cop de mà.
Molts ànims!
www.consultajove.cat