sempre hi han covards a la vida?
Hi ha un grup de nois que em diuen foca, obesa.... I havaim se que m'he engordat però no tant, ja mhe aprimat 5 kilos i vaig a un diatista. Però no em deixen tranquila. No els i vull dir els meus pares perque es preocuparien mes i no vull. Em sento com una merda i jo se que no estic gorda, ni com una foca ni obesa, però esque tants cops senti-ho al final m'acaba afectant. Ploro algunes nits, i se que soc tonta plorant per aixo, i fins i tot mhe plantejat vomitar, però se que no es bo però ells m'hi incitan a fer-ho. Ajudeu-me sisplau. Les meves amigues diuen que passi d'ells el problema esk elles es porten molt be amb ell (amb el nen que mes cops m'ho diu)i no volen perdre la seva amistat, menys una que s'ha encarat amb ell i li ha dit de tot. Aixo es de ser males amigues si no li diuen res? i laltre cosa es que mai m'ho a dit a la cara sempre pel mobil. Ajuda sisplau.
Sara Bujalance

Hola Hp! Això que t'està passant pot ser un cas de bullying i per això és necessari que ho expliquis als pares i els professors per a que hi posin remei. Tu vas a l'institut per estudiar i ha de ser un entorn còmode per a tu, si algú constantment t'insulta, sigui en persona o per mòbil, internet, etc., s'ha d'aturar perquè ningú té dret a fer-t'ho això. El fet de que les teves amigues tinguin amistat amb aquest noi no vol dir que siguin males amigues, ja que per ser amigues no cal que us dugueu bé amb les mateixes persones. A més, potser no saben el mal que aquest noi et fa, per això és molt important que parlis amb elles i els expliquis com et fan sentir de debò els comentaris d'aquest noi. I, sobretot, parla amb els adults i no facis cas de cap de les coses que t'han dit. Aquesta gent que es fica amb els altres ho acostuma a fer, en realitat, perquè tenen baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin baixa autoestima. Així que no permetis que les inseguretats dels altres et facin mal a tu. Molts petons!!