El perdono?
He estat enamorada d'un nen tota la meva vida i ell de mi. Però sempre passen coses i ens acabem enfadant. Ell quan s'enfada amb mi em comença a insultar. Però sempre al final el perdonava, perquè volia estar be amb ell i tal. Un dia estavem parlant i tal molt be i em va demanar de lio i li vaig dir que si. I despres m'entero que em diu obesa, foca... amb els seu equip de bàsquet. Em va demanar perdo però despres em va enviar a la merda i continua dient-me coses. Si que es vritat que m´he engordat, però no estic gorda ni obesa,i no m'ho mereixo perque jo a ell o li he fet res. Jo mestic esforçant molt per aprimar-me, ja he perdut 5 kiilos. Nose com oblidar-lo, i tinc moltes ganes de fer-ho perque nomes em fa mal. I creus que si em demana perdo i que s'arrepenteix de haver-m'ho dit, el perdono??? Esk ja l'he perdonat uns quants cops i... sempre acabo caient en la tentació de que potser passi algo entre els dos.
InterPersonal

Bona tarda,
Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Dius que és un noi que només et fa mal, que ja l'has perdonat moltes vegades i sembla que no aprèn, que sempre torna a comportar-se malament. Per tant, has de valorar si per molt que et demani perdó creus que tornarà a fer-ho, o no... Les faltes de respecte no es poden consentir mai, i menys dins d'una relació de parella. Has de valorar-te i valorar si una persona així mereix una persona com tu.
Dius que vols oblidar-lo, una manera de fer-ho és agafar distància. Encara que costi, moltes vegades mantenir distància és la millor manera d'aconseguir oblidar a algú. No estar pendent del Facebook, bloquejar-lo al xat per no tenir temptacions d'escriure'l, no mirar-li les fotos, etc. Quan volem oblidar algú ens hem de posar les coses el més fàcil possible. És un bon moment per pensar en nosaltres, fer coses que ens agradin, sortir a fer coses amb les amigues, etc...
Molts ànims
www.consultajove.cat