contesteu siusplau es URGEEENT!
Hola
Bé el que em passa a mi es que fa bastan un amic meu i jo parlavem de qui eren les mes guapes del meu curs ell em va dir que jo era una de elles i jo estava a lo sort sort, llavors em va dir que era veritat perquè a un amic seu li agradava i nose per què, nervis o algo així que vaig dir-li que me la suave molt. Llavors vaig pensar qui podia ser i vaig pensar que podia ser el seu millor amic. Em vaig començar a fixar més amb ell el mirava i per el que m'ha dit la meva amiga ell també em mira però mai ens podem quedar els dos miranos sempre baixem el cap per vergonya :")
M'agradaria que em diguessiu el que he de fer per què la veritat es que no en tinc ni idea
GRACIEES
InterPersonal

Bon dia,
Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
El que has de fer en primer lloc és saber el que sents. T'agrada de veritat? Et fixes en ell únicament perquè saps que ell es fixa en tu? Creus que t'agradaria tenir-lo com a xicot? Abans de prendre una decisió sobre que fer, és important no precipitar-nos i donar-nos el temps necessari per reflexionar i aclarir els nostres sentiments, ja que moltes vegades és fàcil confondre'ls. Un cop tinguis clar el que sents, ja venen els següents passos.
Si t'agrada, pots parlar amb el teu millor amic i que t'ajudi a coincidir amb ell, que t'ajudi a saber que sent ell, a quedar algun dia, que et doni el seu número de telèfon, etc.! Podeu intentar buscar moments i situacions en els que pugueu coincidir, anar-vos coneixent una mica millor...
Molta sort!!
www.consultajove.cat