7899
tinc por que en deixin sola i que al estiu no vulguin quedar enmi a la picina que puc fer perque no sigui aixi
. puc canbiar
com ho puc fer perque no passi ajudemm
. lo que passa esque diuen que jo amanaço i li dic que parlare amb se mare puc para de dir aquetes coses hi aniran be
InterPersonal

Bon dia,
Gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
No has d'anticipar les coses, encara queda molt per l'estiu, i per tant, no té perquè passar tot això que dius.
No has de canviar, cada persona és com és i ens han d'estimar i valorar tal com som. Dius, però, que de vegades els amenaces dient que parlaràs als seus pares, i que potser és això el que fa que ells no vulguin baixar amb tu a la piscina, doncs és genial!! Ja saps que és el que no els agrada que facis, per tant, ja saps que és el que has de fer per a què no passi això que tanta por et fa!! No dir o fer segons quines coses no significa canviar! Pots seguir sent tu mateixa tot i no fer aquestes petites coeses!
Ànims! Ja veuràs que sabent això i sent tu mateixa tot anirà genial!
www.consultajove.cat