kkkkkkkkk
hola ticn un problema que no vui que passi al insti tinc una migua que en va dir que et bloquejo al whatssap i ho va fer pero no se perque i abans en feie abaraçades i jo no se que li he fet . m,e mare m'ha dit que deixi passar setmanes.
i tambe un altre que ma bloquejat i no se perque.
tambe tinc por que quant arribi pasqua que no vulguin quedar com el any passat a la fira
InterPersonal

Bon dia,
Gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Has intentat parlar amb ella per a què t'expliqui que ha passat? El millor que pots fer és intentar parlar i dir-li que no entens que ha passat! A veure què et diu! Si no vol parlar amb tu, doncs pots seguir el consell de la teva mare, deixa que passin unes setmanes a veure si llavors ja vol parlar i explicar-te que és el que li passa.
Pel que fa a pasqua, busca un plà alternatiu per si finalment no quedes amb ella! Parla amb altra gent que coneixes que vulguin quedar per anar a la fira. Si ella no vol parlar amb tu i no vol quedar per anar a la fira, ella s'ho perd! Segurament no et mereixi com a amiga si es comporta d'aquesta manera!
www.consultajove.cat