🍏🍎🍌🍊🍆🍅🍒🍓🍑🍉🍈
Hola!
El cas és que, avui fa aproximadament un any que em van donar "l'alta" el psicoleg perquè no menjava casi res i ho vomitava. Pesava 50 kilos i mefia 1.65cm però ja magradava, tothom em deia que estava mes guapa.. El fet es que ara peso 9 kilos mes.. Ja hose.. Son moltissims.. I no magrada gens el meu cos (tenir poc pit tambe en te la culpa). Fa poc vaig voler ser vegetariana.. No maagrafa gaire la carn pero vaig estar una setmana al llit mmarejada i dormint tt el dia casibe aixi que vaig tornar a menjar carn.. Aaixibque ara nomes menjo ensiam, tonyiina, peres i algun tall de carn entre swetmana, però se que aixo tampoc és saludable, i faig esor 3 cops a la setmana... Estic farta de veure'm gorda.nomes estic contenta els dies que sem marquen les costelles... Algun consell per baixar de pes? Esstic molt frustrada... Jo tambe vull portar una 34 i poder-me mirar a un mirall!!!
Sara Bujalance

Hola juju! Si peses 59 quilos el teu pes està molt bé, no necessites aprimar res! Si aprimes, de fet, pots tenir problemes molt seriosos de salut com. A més, la solució al teu malestar no està en aprimar perquè ja estàs prima. O sigui, el problema no està en el teu cos, sinó en com et veus tu a tu mateixa. És a dir, el que ha de canviar és la forma en com et valores a tu mateixa. Fes una llista de les coses que t'agraden de tu (pots demanar ajuda als altres), donat permís per tenir defectes i equivocar-te (com tothom) i, molt important, no et maltractis a tu mateixa fent coses perjudicials per a la teva salut. Recorda que totes les persones, tinguin el físic que tinguin, tenen dret a ser valorades, respectades i estimades, de manera que no permetis que la preocupació pel físic et faci mal. Valorat positivament i parla amb la teva gent, amics i familiars, sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar recaure. Si ho necessites també pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts petons!!