Ulleres i bosses als ulls
Hoola, ja fa uns dies que quan em desperto tinc unes ulleres terribles sota els ulls. He provat de posar-mi alguna crema hidratant pero no funciona, i no només les tinc el mati, se'm queden durant tot el dia. Quan porto les lentilles sembla que vagi porrat, perquè vaig amb unes ulleres que sembla que m'hagi inflat a porros, i per aixo m'haig de posar les ulleres, que m'ho dissimulen una mica. La meva pregunta és: em podrieu dir algun remei casolar que les faci marxar sisplau ??? Es que ja no puc mes... He llegit que poden sorgir per l'estres, o per la falta de son, etc. pero dubto que sigui aixo, ja que d'estres no en tinc gaire i de son dormo unes 8 hores. I tinc una altra consulta: si m'apareixen per estres, quina manera hi ha de fer-les marxar ?? Gràcies :)
Sara Bujalance

Hola mni98! Si les ulleres són per estrés la solució és relaxar-se i no sobrepassar-se amb excessives activitats. L'origen de les ulleres pot ser divers, i en alguns casos poden ser genètiques, de manera que la persona té ulleres tot i haver dormit prou i estar bé. Si és aquest el cas el millor que pots fer és fer una alimentació equilibrada, beure suficient aigua i hidratar-te bé la zona del contorn d'ulls. També pots prendre una mica el sol per tal de que no es notin tant. Una altra opció és fer servir maquillatge: corrector d'ulleres. Una altra opció és anar al dermatòleg, ell/a et dirà l'origen de les ulleres i si hi ha algun tractament. Molts petons!!