em quedare solter ?!!
Holaa, és el primer cop que escric aquí així que nose gaire bé com va tot això, però ho intentaré. Veureu, jo soc un noi de 1r de bat, i medeixo 1'60, i el meu problema es que encara no me fet cap petó amb cap noia. Algun amic meu em diu que estigui tranquil, que ja m'arrivara el moment, però jo tinc ganes que arrivi ja, perquè vull saber quina sensació es té quan fas un petó a una noia. Pot ser que em dongueu respostes tipo: "a tots ens arriba el moment" o "que només es lien els nois alts, guapos, rossos i amb ulls blaus ?" ja ser que a tots ens arriba el moment (o aixo espero) i que no nomes es lien aquest tipo de nois, pero penso que com que soc baixet per la meva edat i potser no soc gaire atractiu, doncs crec que no em podre arrivar a liar mai o a trobar parella... Nose si es un text molt llarg o no, pero espero que em respongueu. Gràcies !
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Com ve dius, part de la meva resposta seria aquesta, ja que és totalment certa: "a tots ens arriba el moment" i "no a totes les noies ens agraden els nois alts, forts, d'ulls clars..etc.". Tot i això, que ja se que ho saps, també et diré que de vegades el que hem de fer, és saber quines són les nostres virtuts, i potenciar-les al màxim. M'explico:
Una persona que físicament és molt "resultona": alt, ros, ulls blaus, musculat (veus que poso el prototip perquè ens entenguem) segurament la seva millor estratègia per lligar serà anar a una discoteca i passejar-se per davant de les noies perquè el vegin.
Els que no complim aquestes característiques físiques que ens fan tan i tan visibles per les noies o els nois, doncs possiblement hem de buscar altres maneres de fer-nos veure: parlant, donant confiança a la gent, perquè sabem escoltar perquè som divertits, o el que sigui... Cada persona ha de saber-se estimar a ell mateix, conèixer com és, i saber quins són els seus punts forts.
www.consultajove.cat