Com puc fer el meu cul més petit?
Noto que tinc el cul massa gran per a la meva edat, i veig que totes les meves amigues són primetes y no sel's hi nota. em preguntava si hi ha alguna manera de poder fer mes petit :) Es que de gran no vull teir un cul com el de la Iggy Azalea ;) jajaja.
Sara Bujalance

Hola mire! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar només una part concreta del cos com, per exemple, el cul. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloent el cul, menjant equilibrat i fent esport habitualment. Quasevol esport t'anirà bé però si fas bicicleta o patinatge treballaràs cul i cames sobretot. I el més important, no et comparis amb les altres noies. Cada cos és diferent, i el ritme de creixement també és diferent en cada persona, i la gràcia està en ser, precisament, diferents, si no seriem cromos repetits i seria molt avorrit. Recorda que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és molt important acceptar-nos tal i com som. Molts petons!!