supermegaconfosaaaa ajudaaa
Hola,la meva vida esta feta un lio perque desde fa moltisim, fa un any q m agrada un noi,pero jo no se si li agrado a ell perq es bipolar, uns dies pot ser un noii encantador, romanticon,etc. I altres no em parla com si no existis. Ajudam perq stic molt colada per ell. Gracies :) <3
InterPersonal

Bon dia adolescent,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que estiguis confusa amb aquesta situació que expliques. Has parlat amb ell per explicar-li com et sents? Aquesta és la millor solució per aconseguir sortir d'aquesta situació tan confusa. Parla amb ell, explica-li QUE sents i COM et sents, digues-li que no entens perquè ell es comporta d'aquesta forma que tu defineixes com a "bipolar" i a veure què et diu.
En funció del que et digui tu hauràs de decidir si et val la pena seguir darrere d'aquest noi, o si pel contrari, et val la pena fer un esforç per oblidar-lo i donar-te l'oportunitat de conèixer gent nova.
Molts ànims!
www.consultajove.cat