Noi...
Hola,
La veritat es que no se per on començar, primer de tot vull dir que sento per un noi.
Amb aquest noi ja haviem estat de tonteig fara cosa d'un any i mig o així, però ens vam deixar de parlar no se el perquè la veritat, i el tema es que ara fara dos o tres mesos que estem parlant i tontejant, la cosa es que jo sento molt per ell pero crec que ell no per mi, ell diu que m'estima i em fa petonts pero a la vegada em diu que som amics no se si per ferme enfadar o el que.
portem dos dies quedant seguits pero de sobte ahir que no ens vam veure li va agafar algo i va començar que no que nomes podiem ser amics perque deia que a la cara i per xat no era igual i que això no li agradava, em començava a lantejar que sentia per mi...
tinc molta por de perdrel m'agradaria que em diguesiu que puc fer o com puc parlar amb ell per recuperarlo, no el vull perdre...
InterPersonal

Bona tarda Lia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot, el que has de pensar és si és cert que et mostres una mica diferent per xat que a la cara. En cas que sigui així, pensa quin pot ser el motiu (per tal de poder-li explicar). De vegades per xat ens mostrem més extravertits, i ens atrevim a dir coses que segurament a la cara ens fa més vergonya! Això és totalment normal, i més, si és amb una persona que ens agrada, que quan la tenim davant sovint ens tallem i ens mostrem més tímids! Pensa si és cert o no, quin pot ser el motiu, i explica-li!! Demana-li de parlar un dia i explica-li com et sents. Si ell t'entén genial! I sinó, ell s'ho perd! No podem lluitar per una persona que no està disposada a lluitar per nosaltres. Així que si tot i parlar amb ell, i explicar-li el que sents i com et sents, ell et diu que no vol res més, hauràs d'acceptar-ho, passar pàgina i buscar una persona que et valori i et mereixi de veritat!!
Molts ànims!
www.consultajove.cat