Dieta !
Bona tarda,
Mira, crec que ultimament estic menjant molt i, es que quan comenso a menjar, ningu em para... He notat que, he engordat i vull parar, pero no puc. Quan em conviden a una pasta, llaminadures, o algu per lestil...NO PUC DIR QUE NO ! Potser he engordat uns 6 o 7 Kg i mesta comsensant a preocupar.
Ja se'm nota la grasa al coll, a la panxa i als un xic als braços...Ajuda'm sisplau !!!
Un petó
Sara Bujalance

Hola! La única i millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Fent això t'assegures un bon pes, no cal fer cap altra cosa. Pel que fa pastes, llaminadures, etc. també en pots menjar, el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne moltes. Així que, de tant en tant, menja-ho sense patir. A més, com més t'intentis "prohibir" un determinat aliment, més obsessió en tindràs i més ganes de menjar-ne, així que per evitar-ho donat permís per menjar-ho de tant en tant. Recorda també que a l'estar en edat de creixement és normal que engreixis, això passa perquè estàs creixent i el teu cos es fa més gran. I si tens dubtes sobre el teu pes el que també pots fer és visitar el teu metge, ell/a et dirà si va tot bé i què has de fer en el cas de que el teu pes no estigués bé. Molts petons!!