Cos de model
Com puc conseguir un cos com aquest? http://data1.whicdn.com/images/156933453/large.jpg
Es que no vull dedicar-me només a fer abdominals perquè no vull tenir tableta.
I com puc tenir el cos com el d'una model? Les cames primes i amb espai entre elles (però sense passar-se i ser perjudicial per a la salut) -com ho tenen les models- i l'abdomen com el de la foto? És que si hem dedico a fer molt exercici l'unic que faig es crear múscul i no vull ser musculada ni croissant.
Sara Bujalance

Hola someone! La única manera d'aconseguir un bon pes i un bon tipus en general, incloent la panxa i les cames és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé, fes-ne tant com vulguis i estigues tranquil·la perquè hauries de fer moooooltes hores d'esport per augmentar el volum del múscul. Pel que fa a ser com una model pensa que, primer, la forma del cos no depèn només del que mengem i l'esport que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic, i per això és molt important acceptar-nos tal i com som per senir-nos bé amb nosaltres mateixos. I segon, no et creguis tots els cossos que apareixen als mitjans de comunicació, ja que en moltes ocasions són fotografies manipulades amb eines com el photoshop. Per exemple, el "espai" entre les cames que es veu en algunes fotos acostuma a ser una manipulació perquè si existís es tractaria més aviat d'una malformació del cos. Molts petons!!