Com ho faig?
hola
El cas es que fa un any o aixi em vaig pillar d'un noi 2 anys més gran que jo, vaig aconseguir el seu numero, i varem parlar bastant, pero mai cara a cara. Per mala sort vaig dir-li que em molava, i bueno pasades unes setmanes varem deixar de parlar. van passar molts dies que per fi em va deixar de molar, tot i que cada cop que el veig sento algo, que sincerament no se que es. ara ja no tinc el seu numero, crec que se l'ha canviat
I ara, que fara prop d'un any que li vaig dir, sento com em mira, al menjador, i al pati, pero esk nose si son imaginacions meves. perque realment m'he donat compte que potser si que em continua agradant.
No he escrit aquesta consulta per buscar una resposta sino per poder-ho explicar a algu,desafogarme si es pot dir aixi. Pero esk realment nose que fer ni com reaccionar perque per molt que intenti en el fons jo mateixa se que m'agrada...
Gracies
InterPersonal

Hola bonica,
Tot i que no sigui una consulta em deixes fer-te un parell de comentaris?
Amb algunes persones que ens han agradat, sempre ens queda una "espineta" sobre el que podia haver estat. Només saps tu si et continua agradant de veritat o és aquesta espineta. Ho aniràs descobrint amb el temps.
De totes maneres, crec que has de ser molt conscient de com van anar les coses. Com va reaccionar ell quan li vas dir que t'agradava i com va actuar. És una bona manera per no idealitzar-lo. Si ara té algun interès per tu, ja t'ho farà saber i llavors et tocarà a tu decidir si et ve de gust o no.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat