estic feta un lio, ajuda sisplau
Hola, la meva vida sembla un culebron, i estic feta un lio, necessito la vostre ajuda. Mira, a mi sempre m´ha agrada un noi i ell i jo també li agrado jo, però sempre passen coses pel mig i ens enfadem molt. Jo ara estic estudiant fora i no el veig, però per Nadals vaig baixar i ens vam veure i vam tontejar. Llavors ens anavem a liar, però he descobert que em va dir obesa i moltes coses mes cruels. Li vaig dir i em va enviar a la merda, i despres m'obra i em diu perdo i despres un altre cop em va insultar, i em acabat fatal. I se que ell no es aixi pero m'insulta i em fa molt mal, nose com oblidar-lo. Ja estic cansada plorar per culpa d'ell. I a l'estiu em vaig liar amb un nen que es un tenim en comu, i ell no ho s'havia i ara ho sap i em vol fotre, i a part un dels meus millor amics m'ha dit que li agrado, i ell no sap amb qui em vaig liar a l'estiu, perque també el coneix i el nen que em vol fotre (ele que m'agrada) crec que li vol dir, i el meu amic tambe ho esta passant malament i nomes li falta dirli que m'he liat amb un amic seu.
Se que tot això es un lio, necessito un consell urgent. Sou els millor adolecents.cat
InterPersonal

Hola bonica!
Sí que és una mica d'embolic tot això, però intentarem aclarir-lo una miqueta.
Primer de tot et diré que deixis de pensar en els altres i comencis a pensar en TU! Centra't en el que tu vols i el que sents. Intenta oblidar-te d'aquests secrets perquè et fan preocupar sense motiu. Tu no pots controlar quina informació es diuen i quina no, així que millor no posar-hi tanta energia.
Pel què fa al noi que t'agrada..... tenim un problema, oi? A tu t'agrada, però alhora et fa sentir malament i et diu coses desagradables. És veritat que a vegades ens podem enfadar i dir qualsevol cosa només per ferir l'altra persona, però hi ha d'haver un límit. És a dir, una vegada ho podem perdonar, però si es va repetint..... Les relacions socials ens ajuden a estar bé i sentir-nos a gust amb nosaltres mateixos... si no cumpleixen aquesta funció, potser haurem de trencar la relació, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica
Laia Sala
www.consultajove.cat