com puc lligar amb una noia????
hola,
en primer lloc m´agradaria ser anonim.
hi ha una noia que m´agrada molt. peró no se com lligar amb ella ni com agradar-li. i a més amb costa parlar amb ella per que sóc timid.
ajuda sisplau!!!!!
gràcies!
InterPersonal

Hola Kakatua!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs per fer que una persona es fixi en tu, ella ha de saber que existeixes! Així que hauràs de començar a parlar amb ella d'alguna cosa que tingueu en comú (aficions, classe, barri...) o demanar a algun amic en comú que t'ajudi a començar a parlar-hi.
Un cop et tingui localitzat, llavors només és qüestió de mostrar-se tal com ets, perquè si intentes aparentar qui no ets... t'acaben descobrint i encara és pitjor. Així que sigues tu mateix i interessa't per ella, també així podràs anar valorant si et continua agradant o no.
Una abraçada
www.consultajove.cat