El meu primer amor s'ha anat
El meu primer amor s'ha anat. Hem va deixar per una altre noia, i d'es d'aquell dia que no se que fer. Ja han passat uns mesos, però no m'he refet. No trobo a cap noi que em fagi el pes i vull tenir una relació estable una altre vegada, ho necesito!
Nose que fer enserio, estic desorientada i necesito a algu al meu costat.
Que faig? Tinc la sensació que no trobaré a ningú!!!
InterPersonal

Hola Sócadolescent,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.
Hi ha algunes ruptures que poden ser molt doloroses... A més, també podem empitjorar el nostre estat amb pensaments d'aquest tipus que tens: "no trobaré a ningú".
Entenc que tinguis ganes de tenir una parella, però t'has de demanar el perquè? Els motius pels quals tens la sensació que la necessites. És molt sa que passem una temporada llarga amb nosaltres mateixos, per conèixer-nos millor, per saber què volem i què no ens agrada, per disfrutar de l'estar sol, però també dels amics... Potser ara és un bon moment per centrar-te en tu i descobrir qui ets.
Et plantejo un petit repte, fes una llista de 10 activitats que t'agradaria fer amb les teves amigues i la teva família. I intenta fer-les al llarg de l'any.
També pots portar un diari personal sobre els moments de felicitat! és una bona manera d'enrecordar-se de les bones estones. Veuràs que en tens més de les que et penses! ;)
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat