No se que fer!!!! Ajuda siusplau...
Hola,
El dia del meu aniversari, ara fa una setmana i algo... Vaig coneixer un noi al tren i buenu al principi no ens vam dir res. I va donar la casualitat que els seus amics i ell eren del mateix poble que noslares. Al tren estaven a un seients davant nostres i ell i jo estavem de cara i vaig sentir que parlaven de mi pero no hi vaig donar importancia. L'endemà em va agregar al facebook i vam començar a parlar fins avui. Durant aquests dies he vist que som totalment diferents (fisicament i personalment). Em va posar en un grup i casi tothom d'allà em va obrir per privat i em va dir que si ell i jo teniem algo perque abans de que m'hi poses no parava de parlar de mi. Després els seus cosins i els seus germans també em van obrir perque des de que em va veure al tren no parava de paralr de mi i dons em vaig emparanoiar molt. Perque al principi em pensava que nomes volia lio pero per un moment vaig pensar que volia algo mes... Pero vaig deixar-ho de pensar perque es casi impossile. M'ha demanat per quedar el dijous que jo puc i no se que fer. Estic plena de lios... M'he passat tot avui pensant en ell i que hauria de fer. Se que si quedem intentarà liarse amb mi pero jo no se que fer. Per una part si que vull pero per l'altre penso que després me'n arrepentiré i no se que fer!!!!!
AJUDA SIUSPLAU!!!
P.D. Adolescents doneu-me consell siusplau. Necessito aclarar-me.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
El que has de fer és no precipitar-te. Si no ho tens clar, no quedis amb ell aquest dijous i postposeu per més endavant, tot i que pots quedar amb ell unicament per parlar i saber una mica més l'un de l'altre, encara que ell es vulgui liar, si tu no ho tens clar, no tens perquè fer-ho!! El que és més important és que no facis res que no et vingui de gust. Potser tot ha anat massa ràpid i necessites temps per aclarir-te, per saber que et ve de gust i que no... El que decideixis fer segur que està bé, però donat el temps suficient per saber que és el que realment vols.
Ànims!
www.consultajove.cat