NOIS
Hola, cada cop que veig a dos adolescents enamorats em moro de la enveja i no ho aguanto. Nose perque vull tindre noovio, però en vull. Vull sentir la experiencia de tindre novio i no he trobat a ningu! No se com explicar el que sento ara mateix...
InterPersonal

Bona tarda Paula,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc com et pots sentir. Quan nosaltres desitgem una cosa amb moltes ganes és normal que quan la veiem en els altres puguem sentir gelos. Tot i així, has de procurar que aquests sentiments siguin controlats, és normal que sentis gelos, però no que aquests siguin descontrolats i et generin un gran mal estar.
Has de pensar que a tots ens arriba el moment de conèixer una persona especial amb qui tenir una relació, abans o després, però ens arriba. És important no precipitar-se, ja que això pot donar peu al fet que puguem estar amb la persona equivocada només per saciar les ganes d'estar amb algú. Si tens ganes de conèixer a gent però en el teu entorn no hi ha ningú que et cridi l'atenció potser hauràs d'anar a nous llocs on conèixer gent nova (apuntar-te a fer algun esport o alguna activitat que t'agradi, anar amb les amigues a donar una volta per llocs diferents dels habituals...)
Molts ànims!
www.consultajove.cat