necesiitu aguda
fa bastant temps em va començar a agradar molt un nen, al final vam sortir, jo m'he l'estimava mes que a la meva vida. hi ell per uns problemes va tallar amb mi, però el cap d'un temps vam tornar perquè ell deia que encara m'he estimava, i vam tornar a tallar, de aixo ja a passat uns 3 mesos, hi encara d'unària la vida per ell, m'agrada molt i es aquella sensació que notes que as de estar amb ell tota la vida.
l'he proba't de oblidar però s'ha mes impossible.
que feries? intentar oblidar-lo? o lluitar per ell?
siusplau aguda!
Elena Crespi

Hola, com estàs?
Et recomano una cosa: de vegades tenim la sensació de que podem estar amb algú tota la vida però és important que aquesta sensació sigui recíproca: que la tinguis tu i la persona a qui t'estimes. De moment, si amb aquesta persona heu tallat dues vegades, ha de valorar bé si realment ell vol estar amb tu tota la vida.
I el més important de tot... la teva vida és el valor més preuat que tens... és important que quan estimis algú sigui perquè vols compartir la vida amb ell i no perquè vulguis donar la vida per ell... l'amor no implica sacrifici. Tu has de donar la teva vida per tu!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com