Nooois
Hola, m'agradaria que publiquessis un conjunt de punts a seguir si volem seduir a algun noi que ens atrau o ens agrada. És a dir, coses que poguem fer per agradar més als nois. Igual que a les noies els hi agrada que les mimin, detalls, que ens agafin confiança, que ens fagin riure, però pels nois.
Moltes gràcies Elena! Espero la teva resposta!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.
La veritat és que no existeix un manual d'instruccions per agradar als nois. Però sí que et puc dir quines coses fan més atractiva a una persona:
1. Somriure. El somriure ens indica que som persones càlides i properes
2. Les amistats. És una bona senyal per veure com et preocupen les altres persones.
3. Aficions o hobbies. També ens donen pistes del tipus de persona que ets (més tranquil o més atrevit), però que t'agrada fer coses!
4. Opinions. Veure algú que opina diferent i que és capaç de dir-ho i defensar-ho sol ser bastant atractiu.
5. Disfrutar. És un dels grans atractius! Veure una persona que sap gaudir de la vida i és positiva és un gran iman per les altres persones.
Una abraçada!!
www.consultajove.cat