MOLT URGENT! es anorexia?
Hola, fa 2 mesos o aixis vaig preguntarvos si estava be el meu pes tenint en compte que tinc 14 anys fare 15, medeixo 1,70-7 (el metge m'ha dit que ja no creixere més)us vaig dir que avans pesava 65 i em vaig aprimar a 57-58 menjant saludable i fent esport.
Dons ara resulta que vaig vomitar durant 1 mes o aixi, pero no cada dia nomes de tant en quan (pero no lo tipic de la bulimia que fan un atracon i despres vomites, menjava normal i vomitava), i vaig parlar amb una amiga que va patir anorexia i em va combèncer per deixar de potar. El que passa es que ara casi no menjo per por a engreixar o a no baixar més de pes i avui m'he pesat nomes aixecar-me i peso 54 kg. Jo em segueixo veient vastant gorda i vull baixar fins als 50-51. Però no acaba aqui, avui m'he estressat molt i m'he enfadat amb els pares i m'he autolesionat al braç (poc), a més a part de que ho he fet per desestresar-me també ho he fet en part perque aixi em distrella de la gana. Tot i aixi per sopar menjo normal perque estan els meus pares.
Quant hauria de pesar mes o menys medint 1,70-71?? Creieu que tinc un transtorn de l'alimentacio o algo?? Si es així que puc fer? (qualsevol cosa que no sigui dirlis als pares porfa) mersiii
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. La veritat és que per tot el que expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus pot arribar-se a trobar realment malament, però tot i ser trastorns greus es poden curar si la persona demana ajuda. Sé que costa parlar amb els pares, però és necessari que ho facis. Et mereixes ser feliç, tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Oi que a tu t'agradaria ajudar-los si tinguessin un problema? Ells també volen ajudar-te a tu. Troba el moment i parla amb ells. O si et resulta més fàcil, escriu-los un e-mail o una carta i se la deixes per a que la llegeixin quan tu no hi siguis. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts petons!!