ho penso, pero no ho faig
Hola, no dire el meu nom perque no se si aixo ho pot veure algú. Tinc 15 anys, medeixo 1.71 i peso 57. Quan em miro al mirall, no m'agrada el que veig. No es que hem veigi gordissima, pero penso que podria pasar 53, com fa un any. E fet algun regim aixi suau, i m'ha servit, pero sempre acabo menjant el que dic que no hauria de menjar. Hem frustra i em poso de mala llet quan hem miro al mirall al demati, i estic de mal humor durant tot el dia, i aixó també mefecta en l'ambit social. Tinc un tema que també em moletsa amb el tema de fer regim, i es que fa temps que tinc atacs dansietat per temes personals, i apart de que hem prenc pastilles i haig de menjar perque si no hem senten malament, l'ansietat hem fa venir gana i encara menjo mes. Com ho faig per controlarme i fer un regim serio?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El teu pes és més aviat baix, estàs prima, així que no necessites fer cap règim!. A més, la millor manera d'evitar l'ansietat pel menjar és menjar de tot i no fer cap règim, ja que com més t'obsessionis en controlar el menjar, més ansietat apareixerà. Menja de tot, variat, equilibrat i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). Fent 5 àpats diaris es redueix l'ansietat. Una altra forma d'eliminar l'ansietat és parlant sobre els teus sentiments i preocupacions amb la gent que tens confiança. Parla amb els amics i els adults de confiança com, per exemple, els pares. Treure el que sents i compartir-ho amb els altres et farà sentir més tranquil·la i millor, i t'ajudaran a evitar un trastorn de la conducta alimentària. Molts petons!!