RUPTURA
Hola:) necessito un consell, urgentment.
Ahy vaig tallar amb el meu novio, portavem 25 messos, ell te 19 i jo ara fare els 17 al febrer.
Estic fatal, ja no se que fer. La nostra relacio mai a set una relacio saludable, ja que tallavem cada dos per tre. aquest cop tallem perq es vol mudar amb un amic seu que es una mala influencia i jo aixo no ho vull. pero el pitjor es que un dia despres de tallar osigui avui mateix, va i se pose a comentar poses de altres noies al facebook. i estic fatal, per que se que m'estima, per que me hi va demostra moltissimes vegades, pero si m'etivaba perq me ho fa aixo?..no se que fer, per superar la ruptura:((
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que ho estiguis passant malament, després d'una ruptura sempre ho passem malament, i més si després, veiem actuacions de l'altra persona que ens defrauden.
Dius que mai heu tingut una relació saludable, que ho heu deixat moltes vegades i per tant entenc que tot i que no dubto que us estimeu molt, aquesta relació t'ha fet patir molt. El meu consell és que si ara ho heu deixat i estàs convençuda que no vols una relació així, que intentis ser ferma a la decisió que has pres, i que per molt que ara estiguis trista i ho estiguis passant malament intentis no tirar enrere i ser conseqüent al que creus que serà el millor per a tu. Les relacions són per estar bé, en el moment en què patim més que gaudim, per molt enamorats que estem, no val la pena continuar.
Ara és el moment en què has de ser forta i posar-te les coses fàcils. El millor que pots fer és intentar posar distància entre ell i tu per evitar temptacions i tornar a caure en el mateix. No li miris les xarxes socials, borra'l del Facebook, bloqueja'l al xat si creus que tindràs temptacions de parlar-lo... deixa que el temps i la distància facin la seva feina i t'ajudin a oblidar-lo. Passa temps amb les teves amigues i amb la gent que t'estima, recolzat en ells en els moments en els quals ho necessitis, parla-ho, explica com et sents, intenta fer coses que t'agradin, que et facin feliç i que et distreguin. Cuidat molt a tu mateixa, regalat moments per tu (peluqueria, esport, massatge.. les coses que més t'agradin). Ja veuràs que en un temps tot ho veus diferent.
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat